loading...
دانشجویان ورودی 91 دندان پزشکی کرمان
dnt 91 بازدید : 260 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (2)

سلام

دوستان جان!

سنت حسنه ای به وجود اومده به عنوان جزوه گروهی:

یعنی درس هایی که سیستم جزوه نویسی نمیتونیم داشته باشیم توی انجمن موضوعی براشون باز می کنیم تا هر کس هرچی یادش مونده و یا نوشته بیاد بزاره تا آخر ترم همه با هم یه جزوه فوق رویایی داشته باشیم

فعلا توی درس ها ادبیات و بافت عملی شروع شده

شما هم دستی داشته باشید.......

................

حالا چرا میگم تیم: چون این جا یکی برای همه، همه برای یکی

با همکاری دسته جمعی(نه فقط 3-4 نفره!) -واقعا 35 نفره -میتونیم یه انجمن هم به درد بخور هم تفریحی فوق العاده داشته باشیم....

موفق باشید.....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط XIII در تاریخ 1391/08/04 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلام علی ببخش دیر جواب میدم آخه دیشب تو راه بودم عکسا رو تا فردا برات میفزستم . functional histology رو هم دانلود کردم برات میفرستم راستی آدرس ایمیلتو برام بفزست bye
پاسخ : سلام
عکسا رو که دارم
همه رو آپلود کردم
کمکی که میتونی بهمون بکنی اینکه اون 4 تایی رو که من نذاشتم با توضیح بزاری
functional histology رو هم اومدی کرمان بهم بده......
.............................
در ضمن این جا وبلاگ شخصی من نیست که نظر خصوصی میزاری
برای این کار عضو انجمن شو بعدش پیغام خصوصی بزن.....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست داشتنی ترین مطلب سریالی وبلاگ؟
    اوقات شرعی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 179
  • کل نظرات : 378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 379
  • بازدید سال : 1,223
  • بازدید کلی : 57,933
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ دانلود بازی کامپیوتر PC روز بخیر شب بخیر